Belvíno

Splněný sen o online vinotéce
  • E-shop
  • SEO optimalizace
  • IT provoz
  • Webdesign
  • Grafické služby
Belvíno

O projektu

Dlouholetý sen otevřít si ve Strakonicích vinotéku a e-shop s víny jsme pomohli proměnit v realitu. E-shopů s vínem je na trhu dost. Znamená to, že je takový e-shop odsouzen k neúspěchu? Rozhodně ne. Belvíno vyniká v konkurenci sortimentem, který není ani příliš úzký a specifický, ale zároveň se nesnaží prodávat všechno. Úspěch hledá v dobré komunikaci s klientem, příjemném výběru a nákupu.

Webdesign, grafické služby

Zariskovali jsme s netradičním designem

Webu vdechla jemnost a eleganci webdesignérka Simona Sudová, se kterou jsme sladili koncept tak, aby plnil funkci estetickou i marketingovou a poskytl jednoduché a intuitivní ovládání. Netradiční volbou pro e-shop je statická intro sekce s videem, která má místo přímočarého tlaku na prodej, navodit příjemnou atmosféru. Takový prvek je z marketingového hlediska kontroverzní, nicméně v kontextu akvizice návštěvnosti homepage není natolik stěžejním místem a intro vdechuje webu trochu jiný feeling, který může web Belvíno v záplavě podobných e-shopů odlišit.

Řada prvků e-shopu je dynamická, což je pro návrh vždy výzva. Musí se počítat s možností, že klient na daná místa vloží obrázky nebo texty. Bannery speciálních nabídek, slidery s produkty z aktuálních kampaní jsou pak zcela v rukou klienta s tím, že v rámci akcí se vždy konzultují a běží synchronně s online propagací.
E-shop

Jak chytře uspořádat virtuální vinotéku?

Specifikem e-shopu je kategorizace ve dvou větvích. Vína se rozdělují podle původu (země, oblast) a podle barvy/odrůdy. Vzhledem k složitější dopravě jednotlivých lahví jsme také řešili, jak motivovat zákazníky ke koupi celých kartonů. Výstupem, který v praxi funguje přesvědčivě dobře, je možnost přidávat do košíku z náhledu i detailu produktu celý karton. Karton je interně veden jako varianta produktu a váže na sebe skladové karty několika kusů lahví vína. Sklad se tedy v reálném čase synchronizuje tak, že takováto koupě odečte 6 lahví. Zároveň se zohlední, že karton už nejde koupit celý.

Objednávky jsou exportovány pro účetní systém Pohoda, e-shop zároveň umí z Pohody importovat skladová množství produktů. Belvíno je plně responzivní a protestované do minimální šířky 320px všech moderních prohlížečů.
E-shop, SEO, PPC propagace

Různé odrůdy dělají nejlepší e-commerce

Pro úspěšné prodeje jsme implementovali měřící kódy všech oblíbených platforem: Facebook (Meta), Google Analytics a Google Ads, Sklik/Zboží a Heuréka. Analytika a sběr marketingových dat je v souladu s platnou legislativou cookies. E-shop generuje XML feedy ve formátech pro Heuréku, Zboží a Google.
IT provoz

To nejlepší z technologických hroznů

Belvíno je postavené na vlastní platformě v Symfony 4.4, frontend e-shopu je SPA (single-page application) ve Vue 3. Stylování obsluhuje Bootstrap 5 a SASS, kód je builděn, minifikován a optimalizován přes Webpack 5. O SEO limitace SPAčka se stará prerendering. Tento tech stack je momentálně naší nejdoladěnější kombinací.

Příprava e-shopu od návrhu po nasazení trvala přibližně půl roku, největší část vývoje zabrala necelý měsíc. Na projektu průběžně pracujeme a produkty propagujeme standardními kanály.
Medvěd lední

Chcete se dotknout víc než špičky ledovce?