
Tohle je naprosto férová otázka, ale my na ni záměrně neodpovídáme cenovkou od boku. Nemáme žádné "zlaté, stříbrné a bronzové" balíčky, protože nevěříme na univerzální řešení. Každá firma a každý projekt je unikátní ekosystém.
Nejdřív pochopení, potom cena: Nejprve se musíme pobavit o vašich cílech. Chcete více poptávek? Budovat značku? Zvýšit tržby na e-shopu? Teprve když pochopíme váš byznys a cíl, navrhneme smysluplnou strategii.
Hledáme nejlepší poměr cena/výkon: Naší prací je najít pro váš rozpočet to nejefektivnější využití. Pokud je rozpočet omezený, na rovinu vám řekneme, co je a není reálné. Raději navrhneme menší, ale perfektně provedenou kampaň, která přinese výsledky, než se snažit dělat všechno napůl.
Transparentnost: Jakmile máme představu o optimálním rozsahu kampaní a prací, vytvoříme individuální nabídku. Vycházíme ze seniorské hodinové sazby 1100 Kč bez DPH. Uplatňujeme skutečnou transparentnost, takže čas strávený na projektu pečlivě měříme a vy tak můžete vidět, kam Vaše investice putují.
Flexibilita: Klientům, kteří upřednostňují stabilitu, vytváříme nabídku s fixními paušály podle odhadované časové dotace. Výši odměny pak upravujeme každý rok podle skutečně stráveného času. Pro klienty preferující přímou fakturaci reálného stavu fakturujeme měsíčně hodiny strávené na projektu. Tato metoda znamená v praxi nižší náklady v "okurkové sezoně", naopak nárazově vyšší v přípravách na sezonu.
Specializovaní freelanceři nebo agentury mohou být v jedné disciplíně skvělí. Naše největší síla a unikátní výhoda ale spočívá v něčem, co vám specialista nikdy nenabídne: v synergii, která šetří čas a peníze.
Vývojáři a markeťáci u jednoho stolu: U nás na sebe tihle lidé nekoukají přes chodbu. Sedí vedle sebe. Když náš marketér zjistí, že pro lepší výsledky kampaně je potřeba technická úprava na webu, nečeká se týdny na externího kodéra. Problém se často vyřeší během pár hodin.
Jednoduchá spolupráce: Díky tomu, že "kopeme za jeden tým", vyhnete se s námi, že grafik svádí problém na copywritera a ten zase na vývojáře. Zodpovídáme za kompletní řešení, které máme ve správě a vy šetříte čas a nervy díky jednoduché komunikaci.
Komplexní pohled: Řešíme příčiny, ne jen následky. Pokud se nedaří PPC kampaním, specialista bude ladit kampaně. My se podíváme i na to, jestli problém není v pomalém webu, špatném UX nebo technickém SEO – a rovnou to opravíme.
Pokud neřešíte pouze úzce specifický problém, ale potřebujete pomoc s větší částí digitálního marketingu, dostanete od nás rychlejší a efektivnější řešení, protože marketing od začátku počítá s technologií a technologie s marketingem.
Ano, pracujeme a rádi. Velká část našich klientů jsou malé a střední firmy a na partnerství s nimi si zakládáme.
Co se týče minimálního rozpočtu, nemáme pevně danou hranici. Jsme flexibilní a vždy se snažíme najít smysluplnou cestu. Je ale důležité být upřímný:
Realistická očekávání: S velmi malým rozpočtem (např. v nižších tisících Kč měsíčně) je dopad marketingových aktivit logicky omezený. Vždy vám na rovinu řekneme, jaké výsledky jsou reálné.
Hledání efektivity: Naším cílem je najít pro váš rozpočet to nejlepší využití. Někdy to může znamenat, že doporučíme soustředit se pouze na jeden kanál, kde vidíme největší potenciál.
Upřímné doporučení: Pokud usoudíme, že by pro vás bylo v danou chvíli lepší investovat peníze do vylepšení webu než do kampaní, řekneme vám to. Naším cílem je váš dlouhodobý úspěch, ne jen fakturovat hodiny.
Jednou z našich klíčových hodnot je proaktivita. Ale vy jste expert na svůj byznys a vždy potřebujeme znát vaší vizi a zjistit od vás co nejvíce o vašem oboru, konkurenci, zákaznících a výhodách, které nabízíte.
Nejsme jen pasivní vykonavatelé a preferujeme více volnou ruku, takže čím déle s vámi spolupracujeme, tím více váš byznys známe a jsme efektivnější. Ale potřebujeme minimálně ze začátku vaši pomoc.
To znamená, že:
Přemýšlíme, ptáme se, navrhujeme: Nečekáme na přesné zadání. Aktivně hledáme příležitosti ke zlepšení nad rámec původního plánu.
Jsme partneři v diskuzi: Vaše nápady bereme jako výchozí bod. K nim přidáváme naši expertizu, data a zkušenosti z jiných projektů. Nebojíme se konstruktivně oponovat, pokud jsme přesvědčeni, že jiná cesta povede k lepším výsledkům.
Vytváříme smysluplná řešení: Naším posláním je tvořit řešení, která dávají smysl a přináší reálnou hodnotu. Chceme být partnerem, který vás posouvá dál, ne jen "agenturou", která si odškrtává úkoly.
Výkonnostní metriky jako PNO (podíl nákladů na obratu), cena za konverzi nebo počet poptávek jsou pro nás většinou stěžejní. Vždy se snažíme, aby se vám investice prokazatelně vracela. Zároveň si ale plně uvědomujeme, že byznys nelze vnímat jen přes tabulku s konverzemi.
Slepě se honit za krátkodobým výkonem může být z dlouhodobého hlediska škodlivé. Proto:
Sledujeme kombinaci metrik: Kromě výkonu se zaměřujeme i na zdraví vaší značky. Sledujeme metriky jako je růst organické a přímé návštěvnosti (indikátor zájmu o značku), sentiment a povědomí o brandu.
Budujeme udržitelný růst: Naší filozofií je budovat dlouhodobě udržitelná řešení. To často znamená vyvážený mix aktivit – část rozpočtu směřuje na výkonnostní kampaně, které přináší okamžité výsledky, a část na budování značky, obsahu a komunity, což se zúročí v budoucnu.
Získáváme lepší poptávky: Naším strategickým cílem není generovat jen více poptávek, ale získávat lepší poptávky od klientů, kteří rezonují s vašimi hodnotami a jsou pro vás z dlouhodobého hlediska přínosnější. A to vyžaduje víc než jen optimalizaci PPC kampaní.