Společnost OpenAI představila v červenci letošního roku nový nástroj SearchGPT, který slibuje vylepšení způsobu, jakým vyhledáváme informace na internetu. Končí vyhledávání tak, jak ho známe, nebo je Search GPT jen pomůckou k jinému typu výsledků?
Při výběru technologie pro nové projekty neustále balancujeme mezi efektivitou a vhodností daného nástroje. Pro vývoj multiplatformní desktopové aplikace na zakázku jsme se rozhodli pro malý experiment – inovativní framework Tauri. Jak se nám s ním pracovalo a jaký byl výsledek?
V posledním roce jsme zaznamenali skok v oblasti technologií, který významně ovlivňuje online marketing a copywriting. Díky novým dostupným nástrojům spojené s umělou inteligencí přichází revoluce v psaní textů a teď je ta správná doba chopit se příležitostí a využít nové možnosti dříve než konkurence.
Od roku 2014 je naší unikátní službou vývoj webových stránek jako SPA - single page aplikací. Single page aplikace neznamená aplikace s jednou stránkou, i když se ten termín pro to také občas používá. SPA je technicky označení pro aplikace (jako jsou také webové stránky), které se chovají jako jedna stránka s proměnlivým obsahem. A taková aplikace může mít podstránek klidně tisíce... Technologie a přístup, které v našich začátcích byly progresivní a unikátní, se postupně prosadily mezi špičkovými službami světové úrovně a stalo se standardem mít client-side orientované aplikace, kde většina logiky a kódu běží u uživatele v prohlížeči.
Jednou ze zajímavých výzev, se kterou se občas setkáme je scénář, kdy základním kamenem online prezence firmy jsou klasické informativní webové stránky. Postupem času anebo jako doplněk však vzniká potřeba připojit malý eshop. Počet produktů bývá v řádu jednotek, kategorie eshop nemá. Tento případ je zajímavý tím, že není zcela neobvyklý, ale zároveň na takové případy neexistuje mnoho řešení mezi krabicovými systémy ani online službami na pronájem. Proč to tak je a jak řešíme takový projekt my?
Eshop se točí v každodenním provozu kolem technického řešení. Eshop jako software je srdcem ecommerce podnikání. Poskytuje rozhraní pro zákazníky, kteří objednávají i rozhraní pro administraci eshopu a odbavování objednávek. Eshopových systémů je dnes na výběr hodně a jsou mezi nimi velmi povedené a oblíbené. Přestože tvorba eshopu na míru je jednou z našich hlavních služeb a zákazníci často za námi s takovou poptávkou přicházejí, vždy s nimi konzultujeme možnosti a nejednou (trochu paradoxně) jsme doporučili zvolit něco jiného než právě vývoj na míru. Jaké tedy jsou možnosti?
Většina firem se vydává na Internet hledat nového partnera pro online marketing dotazy jako "online marketing [název města]", takže v našem případě "online marketing české budějovice". V dobách "offline" marketingu bylo standardem mít svého dodavatele po ruce kvůli vyzvedávání letáků, plachet a dalších materiálů, osobní schůzky atd. Je to tak i u digitálních partnerů?
Podcasty jsou stále oblíbenějším typem obsahu. Tvorba podcastu zahrnuje několik různě náročných činností. Tvorbu samotného audia/videa k podcastu, scénář, hosty atd. odložíme stranou a podíváme se na fázi, která přichází po natočení epizody podcastu - Jak dostat Váš podcast na web?
Core Web Vitals jsou sadou metrik, které měří uživatelský zážitek ze stránky. Byly představeny společností Google v roce 2020 jako způsob, jak pomoci vlastníkům a vývojářům webových stránek uchopit měřitelně, jak si jejich stránka vede z hlediska uživatele. Tyto metriky se nyní používají jako faktor hodnocení v algoritmu vyhledávání Google, což znamená, že pokud vaše webová stránka má špatné skóre Core Web Vitals, může být pro uživatele obtížnější najít vaši stránku ve výsledcích vyhledávání.