Trendy pets

Trendy pets jsou malá pražská firma, která vznikla jako výsledek koronavirových opatření a dramatických změn trhu, které turbulentní období let 2021 a 2022 přineslo. Rozjet projekt od nuly pomáhalo zázemí, které umožnilo najít konkurenční výhodu v nadstandardních lokálních službách pro Prahu - konkrétně Strašnice. 

Hlavní přidané hodnoty jsou:

  1. výběr kvalitního sortimentu - na rozdíl od konkurenčních eshopů se Trendy Pets nesnaží nabídnout vše od nesmyslů za pár korun po předražené luxusní pelíšky. Vybírají sortiment tak, aby zákazník neměl prostor vybrat špatně. 
  2. služby na prodejně - malý profesionální kolektiv umožňuje ten nejlepší možný servis na prodejně. Svůj provoz Trendy pets rozšířili také o Pet salon.

Tyto výhody jsou sice relevantní zejména lokálně, protože naplno jich využijí jen ti zákazníci, kteří navštíví pobočku. Proto jsme i propagaci rozdělili tak, aby velká část rozpočtu šla do lokální propagace informující o existenci prémiového pet storu a jeho službách. Doplňuje jí klasická eshopová propagace, kde využíváme:

  • kampaně v Google Nákupech
  • zalistování a propagaci Heuréka.cz
  • Zboží.cz
  • kampaň ve vyhledávání na značku Trendy Pets
  • kampaň ve vyhledávání na vybrané kategorie produktů

O eshop na míru, který postupně bude optimalizován a rozvíjen pečujeme i po spuštění po stránkách SEO, UX a výkonostních optimalizací. Pravidelně vyhodnocujeme jak kampaně, tak efektivitu jednotlivých akvizičních kanálů podle informací z Google Analytics.

Vzestupný trend objednávek potvrzuje úspěšnost přístupu postaveném na přidané hodnotě pro zákazníky, jako jsou dárky v objednávkách, personalizace objednávek nebo jednoduše kvalitní zákaznický servis. Tímto způsobem totiž propagace přivádějící nové zákazníky s relativně vysokou cenou akvizice je paradoxně výhodná. Díky spokojenosti zákazníků se totiž u vracejících zákazníků projevuje klíčová metrika, kterou je customer lifetime value. V jednoduchosti je to postaveno na principu, že na první objednávce se sice po započtení marketingových nákladů prodělá, ale retence zákazníka zajistí, že marketingové náklady dalších jeho objednávek jsou minimální a jsou tak velmi ziskové.

tvorba webových stránek
eshop
IT provoz
PPC propagace
Konzultace marketingu
Tvorba marketingové strategie
Technická podpora
SEO

Budget projektu

Příležitosti k využití

  • opora v kamenné prodejně
  • neobvykle proklientský přístup

Hlavní výzvy projektu

  • velká konkurence
  • omezený rozpočet

Chcete se dotknout víc než
špičky ledovce?

<Path> Layer 1