Trendy pets
Trendy pets jsou malá pražská firma, která vznikla jako výsledek koronavirových opatření a dramatických změn trhu, které turbulentní období let 2021 a 2022 přineslo. Rozjet projekt od nuly pomáhalo zázemí, které umožnilo najít konkurenční výhodu v nadstandardních lokálních službách pro Prahu - konkrétně Strašnice.
Hlavní přidané hodnoty jsou:
- výběr kvalitního sortimentu - na rozdíl od konkurenčních eshopů se Trendy Pets nesnaží nabídnout vše od nesmyslů za pár korun po předražené luxusní pelíšky. Vybírají sortiment tak, aby zákazník neměl prostor vybrat špatně.
- služby na prodejně - malý profesionální kolektiv umožňuje ten nejlepší možný servis na prodejně. Svůj provoz Trendy pets rozšířili také o Pet salon.
Tyto výhody jsou sice relevantní zejména lokálně, protože naplno jich využijí jen ti zákazníci, kteří navštíví pobočku. Proto jsme i propagaci rozdělili tak, aby velká část rozpočtu šla do lokální propagace informující o existenci prémiového pet storu a jeho službách. Doplňuje jí klasická eshopová propagace, kde využíváme:
- kampaně v Google Nákupech
- zalistování a propagaci Heuréka.cz
- Zboží.cz
- kampaň ve vyhledávání na značku Trendy Pets
- kampaň ve vyhledávání na vybrané kategorie produktů
O eshop na míru, který postupně bude optimalizován a rozvíjen pečujeme i po spuštění po stránkách SEO, UX a výkonostních optimalizací. Pravidelně vyhodnocujeme jak kampaně, tak efektivitu jednotlivých akvizičních kanálů podle informací z Google Analytics.
Vzestupný trend objednávek potvrzuje úspěšnost přístupu postaveném na přidané hodnotě pro zákazníky, jako jsou dárky v objednávkách, personalizace objednávek nebo jednoduše kvalitní zákaznický servis. Tímto způsobem totiž propagace přivádějící nové zákazníky s relativně vysokou cenou akvizice je paradoxně výhodná. Díky spokojenosti zákazníků se totiž u vracejících zákazníků projevuje klíčová metrika, kterou je customer lifetime value. V jednoduchosti je to postaveno na principu, že na první objednávce se sice po započtení marketingových nákladů prodělá, ale retence zákazníka zajistí, že marketingové náklady dalších jeho objednávek jsou minimální a jsou tak velmi ziskové.

Budget projektu
Příležitosti k využití
- opora v kamenné prodejně
- neobvykle proklientský přístup
Hlavní výzvy projektu
- velká konkurence
- omezený rozpočet

